Neem je bij ons een dienst af, dan zit daar automatisch hulp op basis van nacalculatie bij. Als je ons belt of mailt om een storing te melden of een vraag te stellen, dan zijn aan de afhandeling daarvan uiteraard geen kosten verbonden.
Opties serviceniveaus
De beschikbare serviceniveaus zijn afhankelijk van de dienst of serviceovereenkomst.
Wij bieden de volgende opties: basis, volgende werkdag en altijd.
Basis:
Service periode: werkdagen tussen 08:30 uur en 17:00 uur.
Response tijd: streven naar 1e reactie binnen 12 uren.
Herstel: streven naar afhandeling binnen 24 uren (3 werkdagen).
Volgende werkdag is Basis plus:
Snellere response tijd: streven naar 1e reactie binnen 8 uren.
Sneller herstel: streven naar afhandeling uiterlijk volgende werkdag (16 uren, 2 werkdagen).
Altijd is Volgende werkdag plus:
Uitbreiding van de service periode naar alle dagen van de week, met uitzondering van nationale feestdagen.
De snelste response tijd: streven naar 1e reactie binnen 4 uren.
Nog sneller herstel: streven naar afhandeling binnen 8 uren (1 werkdag).
Behoefte aan uitgebreide ondersteuning?
Vaak heb je behoefte aan meer dan alleen hulp bij een dienst. Je wil iemand kunnen bellen die weet wie jij bent en welke apparaten en applicaties gebruikt. Elaborate biedt met een Serviceovereenkomst meer ondersteuning. Naast hulp bieden we beheer, beveiliging en advies voor een vast bedrag per maand.
Met de serviceovereenkomst Totaal kies je voor de meest complete vorm van zorgeloos werken.
Met de serviceovereenkomst Op afstand kies je welke systemen je zelf beheerd en welke je door ons wil laten beheren.
Eerst ervaren hoe zorgeloos werken met ict kan zijn doe je met de serviceovereenkomst Basis.
Bovenstaande serviceovereenkomsten kan je hier met elkaar vergelijken.
Meer weten over onze service?
Download de brochure of plan direct een afspraak in. We komen graag bij je langs voor een vrijblijvend gesprek.
Afspraak makenDownload brochure