HIP Express Office biedt een telefooncentrale in de Cloud voor een vast bedrag per medewerker per maand. Indien gewenst kun je de telefooncentrale uitbreiden met een keuzemenu en I AM totaalcommunicatie.
Naast Nederlandse nationale en regionale nummers en nummerblokken is het ook mogelijk om Duitse en Belgische nummers aan te vragen. Werk je internationaal of heb je die ambitie? Dan kun je ervoor zorgen dat je klanten een lokaal nummer kunnen bellen. Via een IP telefoon met display kun je zien uit welk land er wordt gebeld en kun je in de gewenste taal opnemen.
Onbeperkt bellen
Het is belangrijk voor je om een duidelijk inzicht te hebben in de maandelijkse kosten (per medewerker). Daarom biedt HIP Express Office onbeperkt bellen naar alle vaste en mobiele nummers in Nederland voor een vast bedrag per medewerker per maand.
Eenvoudig beheer
HIP Express Office is eenvoudig te beheren via de HIP Telefooncentrale Beheer iPad App en via een webportaal.
Alles voor een eenvoudige telefooncentrale
HIP Express Office biedt standaard alle functionaliteit die een organisatie tot 25 gebruikers nodig heeft. Alle medewerkers zijn te bereiken via het hoofdnummer. De Nachtschakeling biedt de mogelijkheid om buiten kantooruren door te schakelen naar een andere bestemming, bijvoorbeeld de bedrijfsvoicemail. Ieder bericht wordt automatisch afgeleverd in een een centrale mailbox. Het is ook mogelijk alleen een begroeting af te spelen zonder de mogelijkheid te bieden een bericht in te spreken, maar in plaats daarvan de verbinding te verbreken of de oproep door te schakelen.
Keuzemenu
De telefooncentrale is uit te breiden met een keuzemenu. Achter elke keuze die vrij te configureren is heb je de mogelijkheid om het gesprek af te leveren bij een specifieke medewerker of bij een belgroep (groep medewerkers). Er kan een apart keuzemenu worden ingericht voor binnen en buiten kantooruren. Ook is het mogelijk via de Nachtschakeling na kantooruren geen keuzemenu te presenteren, maar bijvoorbeeld door te schakelen naar de bedrijfsvoicemail of andere een andere bestemming, zoals mobiel toestel, of belgroep ‘Helpdesk’.
Fax2Email
De optie Fax2Email biedt de mogelijkheid om inkomende faxen als e-mail te ontvangen. Een inkomend faxbericht wordt hierbij omgezet naar een Tiff-bestand. Dit bestand wordt vervolgens doorgestuurd naar een in te stellen e-mailadres. Het is ook mogelijk om een kopie te sturen naar een tweede e-mailadres.
Integratie met Outlook
Het is mogelijk om HIPIN CRM Basis toe te voegen. Deze software maakt het mogelijk om Outlook op een Windows PC te koppelen met een telefoon. Desktop Integratie integreert de contactpersonen uit Outlook, zodat er gezocht en eenvoudig gebeld kan worden naar deze contactpersonen. Bij een inkomende oproep wordt automatisch de naam van de contactpersoon getoond op basis van herkenning van het telefoonnummer. Indien Microsoft Lync wordt gebruikt kan indien gewenst de Lync Status op bezet worden gezet als de medewerker in gesprek is. Je kunt daardoor zien wie je belt en beschikt je over functies om gesprekken op te zetten met je PC. Deze optie wordt afgenomen voor alle medewerkers en kan dus niet voor afzonderlijke medewerkers worden afgenomen.